2020-08 | Mobile Augmented Reality in Electronic Commerce | HAILE TEGEGNE TESFAYE |
2020-02 | A Study on the Impact of Electronic Word of Mouth on SNS Users′ Purchasing Decision in Uzbekistan | YUNUSALIEV SARDOR |
2020-02 | Gamification effects on users' motivation to participate: A case of a Portuguese Q&A community. | OLIVEIRA JORDAO DO AMARAL ISABEL |
2018-04 | The Role of Information and Communication Technology (ICT) in Human Development: a longitudinal study of national level | 이명호 |
2018-02 | 자발적 독자 구독료에 영향을 미치는 온라인 뉴스 콘텐츠 속성간 상대적 중요성 분석 | 이형주 |
2018-02 | Antecedents to the Intention to Adopt E-Government Services by Public Servants in Malawi and the Moderating Effect of Donor Support | PATRICK WYSON ZIBA |
2017-02 | 향락적인 (Hedonic) 또는 실용적인(Utilitarian) 유형의 온라인 제품 리뷰가 제품 상품평에 더 많은 도움이 되는가? 온라인 고객 리뷰의 유익함 확인을 위한 다중 기법 접근 | Islam, Maidul |
2017-02 | Examining Interaction Effects of Online Review Type and Product Type on Argument Quality and Review Adoption:Multi-group Analysis in Partial Least Squares (PLS) Path Modeling | LIU, JIALI |
2017-02 | An Investigation of the Users’ Continuance Intention of Using Mobile Applications: Roles of the Application Quality and Usability | GE, JUN |
2017-02 | The role of uses and gratifications in developing user satisfaction and positive electronic word of mouth(eWOM)on Facebook; A cross cultural study between South Korea and Tanzania | KAZIRO, PAUL |
2016-08 | 컨조인트 분석을 이용한 온라인 제품 평가점수의 해부: 환대산업의 선택속성을 중심으로 | Rhee, Hosung Timothy |
2016-08 | 인터넷 커뮤니티가 브랜드 이미지와 브랜드 태도에 미치는 영향 | 조혁준 |
2016-08 | 검색 결과를 통해 블로그에 방문한 블로그 방문자의 블로그 포스트에 대한 신뢰 연구 | Kim jiyeol |
2016-02 | Examining Influencing Factors of Intention to Share Accommodation on the Non-Profit Sharing Economy Website | Kim Sodam |
2015-08 | Superlative Environment to Flamers: Information Overload and its Effect on Hostile Behaviors | Jin, Sanghyung |
2015-02 | Out of Stock, Out of Mind : A Comparative Study of Out of Stock and Sold Out in Online Shopping | Park Wooseok |
2014-08 | 온라인 쇼핑몰의 시각자극으로부터 증가된 환기성 효과에 관한 연구 | 박지섭 |
2014-02 | 온라인 상품평의 인지적, 정서적 및 사회적 특정이 리뷰의 유용성에 미치는 영향 | Jin, Ying |
2014-02 | 스마트폰 사용자의 전환행동에 대한 연구: 만족도와 전환 비용의 역할을 중심으로 | Wu LiNa |
2012-02 | Means-end Chain Model을 활용한 모바일 IPTV 소비자 가치분석 | 강현수 |