영화 '트루면 쇼'를 활용한 논술 수업 과정과 그 효과 분석 -수업지도안 중심으로-

Author(s)
송용호
Advisor
송현호
Department
교육대학원 국어교육
Publisher
The Graduate School, Ajou University
Publication Year
2010-08
Language
kor
Keyword
논술교육트루먼 쇼
Abstract
본 논문은 학교에서 실시하는 논술 교육을 보다 효과적으로 전개하기 위한 목적으로 학생에게는 흥미 있는 논술 수업을, 교사에게는 지도하기 편리한 논술 수업 모형을 제시한 연구이다.
URI
https://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/19393
Fulltext

Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > Korean Language Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse