질의응답 독해전략(QAR)의 강화 수업이 고등학생의 지문 이해와 흥미에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor조광순-
dc.contributor.author김대명-
dc.date.accessioned2019-10-21T07:23:41Z-
dc.date.available2019-10-21T07:23:41Z-
dc.date.issued2014-08-
dc.identifier.other17721-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/18501-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :영어교육,2014. 8-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title질의응답 독해전략(QAR)의 강화 수업이 고등학생의 지문 이해와 흥미에 미치는 영향-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 영어교육-
dc.date.awarded2014. 8-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId652780-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000017721-
dc.subject.keywordQAR-
dc.subject.keyword질의응답-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > English Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse