장애아동의 통합교육에 대한 교사 인식 비교 연구 : 유치원 교사와 초등학교 교사의 인식을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor최운실-
dc.contributor.author이영애-
dc.date.accessioned2019-10-21T06:42:07Z-
dc.date.available2019-10-21T06:42:07Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.other4393-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/16103-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :유아교육전공,2003-
dc.description.tableofcontentstest-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title장애아동의 통합교육에 대한 교사 인식 비교 연구 : 유치원 교사와 초등학교 교사의 인식을 중심으로-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 유아교육-
dc.date.awarded2003. 8-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId563371-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000004393-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > Early Childhood Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse