네거티브 정치 광고의 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김혜숙-
dc.contributor.author윤근우-
dc.date.accessioned2018-11-08T08:03:14Z-
dc.date.available2018-11-08T08:03:14Z-
dc.date.issued2013-02-
dc.identifier.other14311-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/9886-
dc.description학위논문(석사)아주대학교 일반대학원 :심리학과,2013. 2-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title네거티브 정치 광고의 효과-
dc.title.alternativeEffect of Negative Campaign-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 일반대학원-
dc.contributor.department일반대학원 심리학과-
dc.date.awarded2013. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId570986-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000014311-
dc.subject.keyword네거티브 메시지-
dc.subject.keyword역할 불일치 이론-
dc.title.subtitle시민운동가 출신 후보와 정치인 출신 후보에 미치는 영향을 중심으로-
Appears in Collections:
Graduate School of Ajou University > Department of Psychology > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse