이주민 자녀의 사회융합을 위한 역사교과서 분석 및 서술 방향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이상국-
dc.contributor.author김혜연-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:57:04Z-
dc.date.available2018-11-08T07:57:04Z-
dc.date.issued2013-02-
dc.identifier.other14051-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/8916-
dc.description학위논문(석사)아주대학교 교육대학원 :역사교육,2013. 2-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title이주민 자녀의 사회융합을 위한 역사교과서 분석 및 서술 방향-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 역사교육-
dc.date.awarded2013. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId570673-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000014051-
dc.title.subtitle초등 · 중학교 역사 교과서를 중심으로-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > History Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse