학습용어의 한자지도가 학업성취에 미치는 영향 연구 : 중학교 1학년 사회교과를 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김성렬-
dc.contributor.author황명환-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:49:43Z-
dc.date.available2018-11-08T07:49:43Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.other7500-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/7544-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :국어교육전공,2003-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title학습용어의 한자지도가 학업성취에 미치는 영향 연구 : 중학교 1학년 사회교과를 중심으로-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 국어교육-
dc.date.awarded2003. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId563151-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000007500-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > Korean Language Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse