중학생이 닮기 원하는 교사유형에 관한 조사연구 : 교사유형이 학업성취, 수업참여, 인성지도에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이민규-
dc.contributor.author김숙희-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:18:39Z-
dc.date.available2018-11-08T07:18:39Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.other8883-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/5799-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :상담심리전공,2001-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title중학생이 닮기 원하는 교사유형에 관한 조사연구 : 교사유형이 학업성취, 수업참여, 인성지도에 미치는 영향-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 상담심리-
dc.date.awarded2001. 8-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId563455-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000008883-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > Counseling Psychology > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse