온오프라인 채널에서의 가격 차별화에 대한 소비자의 구매 선호도

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor임재익-
dc.contributor.author안준태-
dc.date.accessioned2018-11-08T06:58:09Z-
dc.date.available2018-11-08T06:58:09Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.other5166-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/4633-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 대학원 :경영정보학과,2003-
dc.description.tableofcontentstest-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title온오프라인 채널에서의 가격 차별화에 대한 소비자의 구매 선호도-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 일반대학원-
dc.contributor.department일반대학원 경영정보학과-
dc.date.awarded2003. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId563264-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000005166-
Appears in Collections:
Graduate School of Ajou University > Department of Management Information Systems > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse