세일즈와 마케팅 조직의 통합이 기업성과에 미치는 영향에 관한 연구

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이홍재-
dc.contributor.author김도협-
dc.date.accessioned2019-10-21T07:17:33Z-
dc.date.available2019-10-21T07:17:33Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.other12554-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/17865-
dc.description학위논문(석사)아주대학교 경영대학원 :경영학과,2012. 2-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title세일즈와 마케팅 조직의 통합이 기업성과에 미치는 영향에 관한 연구-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 경영대학원-
dc.contributor.department경영대학원 경영학과-
dc.date.awarded2012. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId570092-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000012554-
dc.subject.keyword마케팅-
dc.subject.keyword세일즈-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Business > Department of Business Administration > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse