인지 갈등을 유발시키는 교수 전략이 중학교 생물 수업에 미치는 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor문은표-
dc.contributor.author이지수-
dc.date.accessioned2019-10-21T06:42:31Z-
dc.date.available2019-10-21T06:42:31Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.other3906-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/16151-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :생물교육전공,2004-
dc.description.tableofcontentstest-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title인지 갈등을 유발시키는 교수 전략이 중학교 생물 수업에 미치는 효과-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 생물교육-
dc.date.awarded2004. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId563605-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000003906-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > Biological Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse