온라인 상품평의 인지적, 정서적 및 사회적 특정이 리뷰의 유용성에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor양성병-
dc.contributor.authorJin, Ying-
dc.date.accessioned2018-11-08T08:12:37Z-
dc.date.available2018-11-08T08:12:37Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.other16631-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/11719-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 일반대학원 :경영정보학과,2014. 2-
dc.language.isoeng-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title온라인 상품평의 인지적, 정서적 및 사회적 특정이 리뷰의 유용성에 미치는 영향-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 일반대학원-
dc.contributor.department일반대학원 경영정보학과-
dc.date.awarded2014. 2-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId608376-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000016631-
Appears in Collections:
Graduate School of Ajou University > Department of Management Information Systems > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse