대안학교 역사교육의 수업모형에 관한 일 연구

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이상국-
dc.contributor.author박영채-
dc.date.accessioned2018-11-08T08:06:42Z-
dc.date.available2018-11-08T08:06:42Z-
dc.date.issued2014-08-
dc.identifier.other17531-
dc.identifier.urihttps://dspace.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/10707-
dc.description학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :역사교육,2014. 8-
dc.language.isokor-
dc.publisherThe Graduate School, Ajou University-
dc.rights아주대학교 논문은 저작권에 의해 보호받습니다.-
dc.title대안학교 역사교육의 수업모형에 관한 일 연구-
dc.typeThesis-
dc.contributor.affiliation아주대학교 교육대학원-
dc.contributor.department교육대학원 역사교육-
dc.date.awarded2014. 8-
dc.description.degreeMaster-
dc.identifier.localId652613-
dc.identifier.urlhttp://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000017531-
dc.subject.keyword대안학교-
dc.subject.keyword발도르프-
dc.subject.keyword역사교육-
Appears in Collections:
Special Graduate Schools > Graduate School of Education > History Education > 3. Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse